יום בראשון לציון

 

#אתגרקיץ
היום הראשון של החופש 😯
נוכחים: אמא + 2 ילדים + חברה

יום שלם וזול בראשון לציון – רצינו יותר ולא הספקנו הכל… מה כן?

פעילות חלוצים "כשסבא וסבתא היו קטנים" במוזיאון ראשון לציון – פעילות מקסימה ורגועה במוזיאון. מדובר על סיור מודרך עם מדריכה מקסימה שממש חיה את הדמות ועוברת איתנו בין החדרים השונים ומסביר. לילדים מה היה (או יותר נכון מה לא היה) פעם…. אחרי שקצת רואים ושומעים גם עובדים – כובסים בגדים , כותבים בנוצה ודיו ומשחקים במשחקים של פעם. (הכי הכי כיף) כמובן באמצע הפסקת מיץ פטל כמו בילדות טרום המיצים הקנויים ו.. ממשיכים בלצלצל בפעמון הענק של ראשון (סליחה מכל תושבי האזור על הרעש 😏) ובסוף גם הולכים לבאר הראשונה וקוראים שם סרט חווייתי ומעניין גם לילדים . . אווירה נחמדה ,מדריכים שנהנים מהעבודה שלהם ופשטות קסומה…

בקיצור – שעתיים וחצי איכותיות ומהנות ב25 שח לילד (מבוגר לא משלם) אם לילד שלכם יש קוצים
תכינו אותו לכך שאחרי הדיבורים מתחיל האקשן ומהרגע שמתחילים בפעילות עצמה הוא כבר יפרח… רוב הילדים היו מרותקים ממש גם בשלב ההסברים.

משם לאיגודן שפדן – מרכז מבקרים בנושא מיחזור המים או כפי שהילדים הבינו – מה קורה לפי והקקי אחרי שהורדנו אותם בשירותים. בהתחלה יש הסברים ואז סיור קטן למפעל אבל זה רק החלק המשעמם כי כשחוזרים נכנסים לאקשן – צינור מים ענקי ובו משחקי מחשב , סרטים וכל מיני הסברים שמועברים באמצעים ויזואלים מיוחדים.. מאוד נחמד והרוב ממוזג אז בכלל…ו בסוף גם יש מתנה לכל משפחה .

בקיצור מעניין שונה וזול – 10 שח לילד דרך גרופון הורה לא משלם

רצינו עוד להספיק לתערוכת התלת מימד בסינמה סיטי אך פקקי הענק בכניסה והבלגן בחניה גרמו לנו לברוח מהררר הביתה… לחווה (בכל זאת צריך להשוויץ לחברה שהבאנו 😉)

יאללה מה מחר? רעיונות יתקבלו בברכה

כתיבת תגובה