זיו נעורים – להירטב ולעשות טוב

IMG-20180702-WA0070.jpg

הקיץ הגיע ואיתו הכיף של הרחצה בבריכה ובים. בזמן שהילדים נהנים בקייטנות זה הזמן של הגדולים יותר ליהנות ..לכן הפעם אמליץ לכם על בילוי שונה ומהנה מאוד בים  שמשלב את כל ההנאה שאפשר למצוא בין הגלים יחד עם תרומה לקהילה ..שזה בכלל משאיר טעם מתוק של עוד.. בשביל זה אכיר לכם את עמותת זיו נעורים – עמותת זיו נעורים היא עמותה שמטרתה  לאפשר לבני נוער בסכנת נשירה ממערכת החינוך ולאוכלוסיות בעלי צרכים מיוחדים לפתח את המוטיבציה שלהם להצליח, לממש את הפוטנציאל הטמון בהם ולגרום לשינוי התנהגותי, רגשי וקוגניטיבי. את זאת הם מנסים לעשות דרך התמודדויות ופעילות המתקיימת בים . כדי לממן את פעילות העמותה הם פותחים את שעריהם כל קיץ לימי כיף לקבוצות – גם משפחה שמתאמת מראש והם מעל עשרה אנשים נחשבת קבוצה כך שממש מתאים לכולם ולמרות שבדרך כלל אני לא ממליצה על מקומות בתשלום אבל הפעם, בגלל שהכסף הולך לתרומה אני שמחה לשתף ולפרסם אותם. לעמותה יש מרכזים בכמה מקומות בארץ- נתניה, עכו  ואשדוד אז תבחרו את המיקום הכי מתאים וצאו לבלות..

 

אז מה עושים בפעילות הימית – במידה ואתם קבוצה גדולה תקבל אתכם סככה מלאה כל טוב – פירות, מאפים , שתיה ועוגיות ..אל תיבהלו מכמות הקלוריות כי עוד רגע תוציאו הכל – מדריכים של העמותה יקבלו את פניכם ויקחו אתכם לפעילות ימית – הפעילות נחלקת לכמה תחנות ויש כמה אפשרויות אני אציין כמה :

פולו קייאק : יחלקו אתכם לשתי קבוצות וכמו משחק כדורסל שצריך לקלוע לסל – כך גם כאן, משחק כדורסל רק שכל שחקן נמצא על קייאק וצריך לקלוע את הכדור לתוך גלגל הצלה של הקבוצה היריבה.. אין הרבה חוקים והרמאים שביננו ינסו לגנוב את הכדור עם המשוט..אבל הי העיקר שמנצחים..

 

התנסות בקייאיקים זוגיים וסאפ – גלשתם פעם על סאפ? ועל קייאק זוגי – הפעם תתנסו ותהנו , יוצאי מהמרינה על קייאקים זוגיים או סאפים ברגע שתשלטו על כלי השייט שבחרתם תצאו איתו לכיוון הים שם תוכלו להתנסות עוד או להינות ממשחקים תחרותיים אחד נגד השני- שוב גם כאן אפשר להשתולל,להפיל ולצחוק- רק להקשיב לחוקים כי עדין מדובר בים והסכנה קיימת.

 

תחנה נוספת היא סירות חתירה בשם סנוניות – סירות שמזכירות את סירות העבדים מהסרטים התקופתיים ואתם הולכים להיות בתפקיד העבדים.. מסתבר שהחתירה הזאת היא לא כל כך פשוטה ויש לה כללים וקצב מובנים והיא מחייבת ממש שיתוף פעולה מלא בין כל חברי הצוות , דרך מצויינת ליצור גיבוש והקשבה  אם כי מאוד מאתגרת.

 

עוד תחנה שבעיקר הצעירים יתלהבו ממנה אבל לא רק- גלשנים– מכירים את כל הגולשים האל ששוברים את הגלים אז גם אתם יכולים להיות כאלו (או לפחות לנסות) –המדריך יעביר אתכם  שיעור זריז על עקרונות הגלישה ואתם הולכים להתרסק על הגלים ( ולמרות שזה נשמע מפחיד זה כיף באמת..)

בקיצור חוויה מהנה, קייצית כייפית שמתאימה לכולם (אולי לא לקטנטנים אבל ראיתי שם ילדי קייטנה מכיתה ד שנהנים מתחנות מותאמות להם  ..) . כך שממליצה להתקשר ולברר וליהנות. אני כבר ארגנתי שם שני ימי גיבוש ובאמת שזאת חוויה שונה וייחודית.

זיו נעורים -אתר הבית

*******************************************************************

אני בדרך כלל לא כותבת על מסעדות אבל לפעמים יש שירות שמחייב מילה טובה רוצה לציין – אחרי הפעילות תהיו רעבים מאוד והמלצה אישית שלי היא גחלים אשדוד : האמת ממש הופתעתי.. מהאירוח, מהשירות המתוקתק והמהיר , מהנגישות ואפילו מהמחיר..  ממש שווה.

(אגב- אני יודעת שהרבה פעמים חושבים שההמלצות של כתבים הם ממומנות אני רוצה להדגיש כי הייתי בשני המקומות הנ"ל בתשלום מלא – זאת המלצה אמיתית מכל הלב. )

IMG-20180702-WA0000.jpg

2 מחשבות על “זיו נעורים – להירטב ולעשות טוב

כתיבת תגובה